Digi Communications (DIGI), compania mamă a operatorului de comunicaţii electronice RCS & RDS, liderul pieţei de internet, a raportat pierderi de 41 milioane euro în primul semestru al anului, de la un profit net de 3,2 milioane euro în perioada similară a anului trecut.
Pierderile au fost generate de costuri financiare nete de 110 milioane euro, rezultă din raport.De asemenea, grupul a încheiat prima parte a acestui an cu venituri totale de 623 milioane euro, de la 575 milioane euro în primul semestru din 2019.
Grupul Digi Communications NV a înregistrat în al doilea trimestru al anului venituri în creştere cu 5%, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului anterior, de 310 milioane euro, faţă de 294 milioane euro în trimestrul 2 din 2019 şi un progres al unităţilor generatoare de venituri (RGU) la 16,9 milioane de la 15,5 milioane, la 30 iunie 2019.
“Global, grupul a înregistrat o performanţă consistentă în cel de-al doilea trimestru al anului 2020, în ciuda schimbărilor privind sănătatea publică. Pe măsură ce autorităţile au trecut la relaxarea restricţiilor sociale şi comerciale, ca urmare a pandemiei Covid-19, de la jumătatea lunii mai, operaţiunile Digi şi principalele activităţi s-au adaptat la noile reguli şi măsuri, continuând să asigure sănătatea angajaţilor, clienţilor, partenerilor. În ciuda unui mediu general instabil, operaţiunile Digi din toate teritoriile unde este prezent au avut rezultate stabile, confirmând nevoia de conectivitate a tuturor segmentelor de public, mai ales în contextul pandemiei. Drept urmare, la finalul celui de-al doilea trimestru, numărul RGU pe principalele segmente de servicii (internet fix şi cablu TV) au înregistrat un nou nivel istoric de 3,9 milioane RGU (internet fix), respectiv 4,5 milioane RGU (cablu TV)”, anunţă compania.
Serviciile de comunicaţii electronice mobile de voce şi date au ajuns la 6 milioane RGU.